El Bolson - Reisverslag uit El Bolsón, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu El Bolson - Reisverslag uit El Bolsón, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

El Bolson

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

22 Januari 2011 | Argentinië, El Bolsón

Zo daar zijn we weer, nu vanuit het westen van Argentinie. Na met de zeeleeuwen te hebben gezwommen (erg bijzonder!) zijn we gisteren zijn we in El Bolson, niet ver van Bariloche, aangekomen.Deze keer met de goedkoopste bus (semi-cama), die overal onderweg gestopt is en we waren dan ook blij er te zijn. In het voormalige hippie-dorp moesten we eerst even wennen omdat er zo ´s ochtends vroeg nog erg weinig te doen is. Vanaf 12 uur wordt dat anders en inmiddels vinden we het erg leuk hier. Vandaag de artesania markt (de meest bijzondere totnutoe) bezocht en zowaar een wandeling in de bergen gemaakt. Nu zijn we op weg terug naar het hotel voor een douche en een bio-cordero. Morgen met de bus naar Bariloche voor onze laatse week.

• 23 Januari 2011 - 08:27

Hannie:

Ha Lot en Paul, dat was een zoekplaatje, mooi gezicht die rots maar waas was Paul nou???
    Gevonden...
    Have fun julllie laatste week.
    veel liefs Hannie

• 24 Januari 2011 - 23:11

Leo Den Otter:

Lotte en Paul,
    Jullie gaan wel lekker zo he,aar aan alles komt een einde.Geniet nog maar flink van die laatste week,want weer aan het werk gaqan lijkt me niet zo eenvoudig.
    Wij krijgen dus morgen kookles en vrijdag gaan we van een berg af fietsen.Hopenlijk regent het dan niet zo erg als gisteren.Het gaat jullie goed en tot de volgende keer.

groet Leo

• 25 Januari 2011 - 21:52

Annemiek Verhoeven:

Dag Lot en Paul,

Leuk om zo jullie reis te kunnen volgen en mee te kunnen genieten van prachtig Argentinie. Geniet nog even de laatste week en ik hoop nog veel verhalen van Lot te horen als jullie weer terug zijn.

veel groeten,
    Annemiek

PS: thuis wacht het geboortekaartje van mijn twee meiden op jullie. Marie en Josefien zijn 10 januari veilig op de wereld gekomen en ze zijn prachtig!