San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu San Carlos de Bariloche - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

San Carlos de Bariloche

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

25 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Bij aankomst in Bariloche een totaal andere aanblik. Hier is het rijk,luxe, mooie grote gebouwen van steen enhout. A la Zwitserland met een Argentijnse teinte. Ook een stuk drukker, vooral ´s avonds als iedereen van de uitjes in de omgeving terug is. De omgeving is nl. prachtig en we treffen het bijzonder goed met het weer. 15x per jaar is het 30 graden en dat treffen wij net. Drie dagen geleden was de ´gevoelstemperatuur´ nog 0 tot 1 graad zij de taxichauffeur.
Voor de derde keer in een jeugdhostel, toch wel erg leuk om tussen jongeren die over het algemeen erg grote reizen maken, te zitten. Sfeer is goed en relaxed, fijne muziek en lekkere bedden.
Vandaag een dag gefietst met de broodnodige pauzes van het klimmen en dalen, de uitzichten zijn adembenemend, met al die regen is alles groen en overdadig. Morgen nog een dagje uitzakken, ook lekker, en dan om 16.30 naar B.A.

• 25 Januari 2011 - 06:26

Hannie:

Ha Lot en Paul,
    Zo zie je nog eens wat, eerst Lot met bril, nu Lot met helm. Geweldig.
    Ik kan niet wachten om je weer life te zien Lot, ben zo benieuwd naar je verhalen.
    Jullie reis heeft in ieder geval opgeleverd dat ik vastbesloten ben om ook die kant op te gaan. Het lijkt me echt geweldig, wat een prachtige natuur en wat een relaxte sfeer beschrijven jullie. Ben ook benieuwd hoe jullie het er samen vanaf hebben gebracht. Ziet er goed uit, that's for sure.
    Dat wordt afkicken straks als jullie weer terug zijn. Geniet van je laatste dagen en alvast een mooie terugreis gewenst.
    heel veel liefs weer.

• 26 Januari 2011 - 10:43

Leeo:

Dag Lotte en Paul,

Gisteren zijn we een eind langs het strand gaan fietsen en tegen een grote processie aan gelopen.Vandaag hebbeen we een Balinees rijstgerecht met z'n allen gehakt en gedraaid.Het recept hebben we meegekregen.Het was erg lekker en we moesten eigenlijk met onze vingers eten en dat hebben we dan maar gedaan.Vandaag ook nog een USB-stick gekocht om de foto's van de anderen op te zetten.De foto die ik op mijn web-site heb geplaatst is niet goed,maar ik weet eigenlijk niet hoe dat moet.Leer het me maar een keer.

groet Paps

• 26 Januari 2011 - 20:41

Peter & Judith:

Hoi!
    Ondanks mijn horrorverhalen toch de fietstocht bij Bariloche aangedurfd? Dapper hoor! Maar de uitzichten maken alles goed, da´s zeker waar.
    Wij waren even een weekje skien, maar volgen jullie nu weer op de voet!
    Veel plezier nog,
    groetjes, Peter en Judith

• 27 Januari 2011 - 06:43

Leo Den Otter:

Lotte en Paul,

Even een reactie,jullie vacantie zit er bijna op en dat is niet fijn.Vandaag heb ik een rustdag genomen want morgen gaanwe bergaf fietsen ,een tocht van ongeveer 4 uur.

groeten Paps.