afscheid - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu afscheid - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

afscheid

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

28 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Zo, we zijn er klaar voor -in praktische zin dan..lange broek en dichte schoenen aan - en dat terwijl het hier nog 30 graden is. Geestelijk zijn we er nog niet aan toe om te vertrekken, maar we gaan zo wel met de taxi naar het vliegveld. Alle spullen die we hier hebben verzameld, hebben we op de een of andere manier kunnen verwerken in onze rugzakken. Gisteren tijdens ons galgenmaal in restaurant Gardelito tegen elkaar gezegd dat we een erg leuke vakamtie hebben gehad met z´n tweeen (en ook met jullie op afstand). En dat het zeker voor herhaling vatbaar is, zo´n grote reis. Plannen in die richting zijn er ook al (indonesie). Dus wie weet tot dan!

• 29 Januari 2011 - 04:29

Paps,:

Charlotte en Paul ,

JULLIE ZIJN OP HET EINDE VAN DE REIS.IK DENK EEN MOOIE REIS ZO SAMEN. Een voorspoedige reis gewenst en een behouden thuiskomst.Nadat alles verwerkt is kunnen jullie weer aan de volgende rei gaan denken.

groet Paps