Re reacties - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Re reacties - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Re reacties

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

20 Januari 2011 | Argentinië, Puerto Madryn

Dank voor alle reacties, zo leuk om te lezen!

Karin/Leo -> die 3 meter bij de zeeolifanten was inderdaad overdreven, het waren 6 meter tussen de dieren en ons, scherp hoor!

Hannie -> leuk dat je ´de slag te pakken hebt´ jij als ervaren reizigster, begint het ook te kriebelen? Die leesbril was per ongeluk op mijn neus blijven staan, niet de bedoeling zo rond te lopen!

Marjolein -> hopelijk gaat het met je moeder nu beter, hectische tijd voor jou in ieder geval. Hou je haaks!

Herman -> chimichurri is inderdaad heerlijk en we hebben inmiddels ook om mee te nemen naar huis!We gaan nu naar Bariloche toch per bus (niet met trein, te ver om)

Margje -> al geinspireerd om te gaan tangodansen? Wil nog een keer je verhalen van toen horen, nu in nieuw perspectief!

Linda .. Paul is weer helemaal genezen alhoewel.. een nieuwe komt er misschien aan, maar weten nu wat te doen!

• 20 Januari 2011 - 18:27

Linda:

Er wordt heel wat getypt tussen Bali en Argentinie; druk mail-verkeer met al die letters. Papa lust er wel pap van met z'n notebook.
    De cola en paracetamol heeft goed z'n werk gedaan; Paul staat weer vertikaal?
    In iedergeval hebben drie mensen erg veel plezier en dat is fijn om te weten/lezen
    Lieve groet,
    Linda

• 21 Januari 2011 - 10:34

Antje:

Hoihoi, ben ook weer terug. Leuk om zo van jullie avonturen te lezen, hoor! Ik hoop dat jullie gezondheid verder weer ok is, hier zijn we wat griepig, niet erg gelukkig. Veel plezier nog! Kus!

• 21 Januari 2011 - 23:46

Margje:

Tjee haha ja Lot, ik wist niet wat ik zag op dat filmpje, heb je het tangodansen met de paplepel ingegoten gekregen? Wat kan jij dat goed zeg!!!
    En dan zuuukke hakken en dan niet zwikken? Dat is dan zeker op bijzondere, en zonovergoten, stoepsteentjes.
    Ik weet niet wat ik nog meer voor geks moet zeggen, ben heel benieuwd naar jullie belevenissen straks.
    Vind de fotoos in ieder geval very impressive, en voor een reis mag je me 's nachts altijd wakkermaken.

liefs, Marg

• 21 Januari 2011 - 23:49

Margje:

Wat doet die trein trouwens op dat busstation?

• 22 Januari 2011 - 09:57

Hannie:

Ha Lot, Zo leuk om digitaal met jullie mee te reizen. Ja je raadt het helemaal goed. Ik krijg de smaak weer helemaal te pakken en wil ook weer!!!
    Geniet van de laatste dagen, ben benieuwd hoe jullie het vinden om weer naar huis te gaan.
    Enne... die bril is leuk hoor.
    big hug, liefs voor Paul.

• 22 Januari 2011 - 14:11

Leo Den Otter:

Hi Lot en Paul,

Veel nieuws heb ik niet.Vanmorgen een les in bahassa gehad en volgende week krijgen we een hele dag kookles.Vrijdag gaan we met de fiets een down hill tocht maken van een uur of 4 .De fietsen en helmen gaan met een auto naar boven(wij ook).Dan langzaam langs de sawa's en kampongs naar beneden.
    Jullie fto's en muziek zijn leuk.Het einde is al in zicht geloof ik he?
    Ik weet niet veel meer.

groeten van Paps

• 22 Januari 2011 - 20:39

Carlo:

WOW seems you have a nice days there! Kisses from NL Carlo, Sonia, Linda and Anna (soon)