ja ja zeeolifanten - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu ja ja zeeolifanten - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

ja ja zeeolifanten

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

17 Januari 2011 | Argentinië, Puerto Madryn

Onze eerste excursie heeft - naast botten en schelpen - prachtige beelden opgeleverd van luierende zee-olifanten. Ongelofelijk dat we zo dichtbij (op 6 m) konden komen. We hebben een uur naar ze zitten staren, ze niezen en proesten heel wat af en liggen niet zo stil als het op afstand lijkt. We hebben de smaak te pakken, morgen meer beesten bekijken.

Op weg hier naartoe zijn we in Buenos Aires een nachtje overgebleven in San Termo, waar we midden op een plein met de neus in de boter vielen, zie videofilmpje bij reisverslag ´van Cafayate naar Puerto Madryn´.

We genieten van alle reacties, waarvoor dank!

• 18 Januari 2011 - 14:51

Leo:

Ik moet nog even op die zeeolifanten reageren.Zelfs Karin kan er niet zo dichtbij komen denk ik en die dans op de video is ook leuk.De groeten,want ik moet nog wat op m'n eigen website schrijven.

groeten van paps