dansen in Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu dansen in Salta - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

dansen in Salta

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

08 Januari 2011 | Argentinië, Salta

Na een reis van 20 uur in een zeer luxe bus in warm, maar bewolkt Salta aangekomen. Duidelijk dat hier al wel indianeninvloeden zijn, al gaan we als het goed is dit nog meer krijgen als we morgen e.v. de bergen in gaan met een huurauto. We gaan oa naar Cafayate, San Antonio, Humahuaca etc. Vandaag Salta bekeken en het leukst was toch wel een optreden van Mystika met folklorischtische muziek a la Fronterizos. Prachtig en leuk ook dat Lot ten dans werd gevraagd door een macho argentijn (niet knap). Zie verder de fotos en video's.
Herman, de boom was er niet meer of althans niet in bloei (geen Khaki´s gezien).
Marg en oma: het feest wordt vast heel geslaagd, de stress zit m toch in de voorbereiding en dat gaat nu de goede kant op ¿toch?
Leo, leuk dat je ons zo op de voet volgt, je staat vooraan!
Kids: ook jullie aan het dansen en aan het feest vieren :)?

• 08 Januari 2011 - 20:11

Leo:

De foto's van het huis en de dans met de macho ontvangen en gezien.Leuk dat dat allemaal gelukt is tot nu toe.

groetjes,paps

• 09 Januari 2011 - 10:08

Leo:

Vandaag 9 jan.jullie laatste foto's bekeken o.a.van het graf van Evita en het restaurant,en eerder jullie vroegere huis.Ik ga zo langzamerhand mijn koffer ook pakken.Morgen komt Karin nog even langs,nog even Lenie bellen en dan gaan we.

groet Paps

• 09 Januari 2011 - 13:07

Carla:

Wat een leuke manier om jullie te volgen. Het ziet er allemaal mooi uit maar het gevoel van veertig jaar later is natuurlijk heel bijzonder. geniet ervan. liefs carla

• 09 Januari 2011 - 16:28

Antje:

Geweldige foto, Lot! Het ziet er prachtig uit, allemaal.
    Ik vertrek morgen voor weer een weekje klooster, dus kijk even niet. Heb het goed!