kort nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu kort nachtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

kort nachtje

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

03 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog 5 uur dan staat de schiphol taxi voor de deur. We zijn er klaar voor en verheugen ons zeer (wel wordt het een kort nachtje). Fijn dat Jasper & Sophie er ook (steeds meer zin) in hebben..(eerste feestje is al gepland). We zullen zodra het kan laten weten of we zijn aangekomen (misschien in Hostel suites Palermo al)..
Bye bye

• 03 Januari 2011 - 09:14

Christa:

Hallo Paul en Lotte,
    Hoop dat de reis voorspoedig is verlopen, en de ( her) nieuwde kennismaking met Argentinie leuk is.
    Veel plezier en ik wacht met spanning op de nieuwe berichten.
    Liefs, Chris

• 03 Januari 2011 - 11:25

Paps:

Jullie bericht gelezen.Het vertrek was ongeveer 25 minuten vertraagd.aik wens jullie een goede reis en bij aankomst lees ik wel wat jullie verdere doel is .
    groetjes,paps

• 03 Januari 2011 - 15:46

Antje:

Hoi, allebei, heel veel plezier, nogmaals! Ik heb nog wat fotoruimte voor jullie bijbesteld, dus je kunt naar hartelust plaatsen. Ik ben benieuwd!
    Liefs!

• 04 Januari 2011 - 03:54

Paul En Charlotte:

we zijn veilig aangekomen na een voorspoedige reis! We zitten nu heerlijk in een zwoel avondsfeertje tussen de brazilianen achter de pc van het jeugdhotel. Probleem is alleen nog dat we niet weten hoe we moeten inloggen (firefox, andere browser, nog even uitzoeken) vandaar nu een kort verslag op deze manier. We zijn kei moe, maar hebben erg veel zin om morgen de stad te gaan verkennen. Bijvoorbeeld ons oude huis aan de Martin y Omar te vinden.
    Leuk om jullie reacties te lezen en Antje bedankt voor de extra ruimte voor de fotos! moeten we nog wel waar maken natuurlijk, we gaan nu slapen, we zijn 24 uur op

• 04 Januari 2011 - 13:02

Paps:

Ik heb hier vanmorgen toen ik jullie bericht las een reactie geplaatst ,maar er is denk ik iets fout gegaan,dus doe het nog maar een keer.Goed aangekomen lees ik,lekker klimaat en goegoed geslapen hoop ik ?
    groetjes paps

• 04 Januari 2011 - 13:06

Leo Den Otter:

Dit is reactie in de keuken op het noteboek.Kijken of dit nu aankomt.

groet paps