Laatste vakantiedag - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Laatste vakantiedag - Reisverslag uit Amed, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Laatste vakantiedag

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

01 Maart 2012 | Indonesië, Amed

Zijn we eindelijk gewend aan de warmte, de lokale gebruiken, de aparte gerechten en de Arak met limon, moeten we naar huis...Geen straf, leuk om iedereen weer te zien, al zouden we er nog zo 6 weken aan vast kunnen plakken.
Zo'n laatste dag is altijd wat dubbel: we willen nog graag genieten van de mooie omgeving, het geluid van de zee, nog een keer snorkelen, etc, tegelijkertijd zijn we ook de reis terug al wat aan het voorbereiden (bevestiging vlucht, uitrekenen hoeveel geld we nog hebben etc).
Tijd voor afscheid dus. Leuk dat jullie met zoveel belangstelling ons hebben gevolgd (al vonden we het commentaar van Henri af en toe wat bot:).
Morgen om 11 uur rijden we naar het vliegveld en dan komen we als het goed is zaterdagochtend 8 uur (Nederlandse tijd) aan op Schiphol.
Tot ziens!

• 01 Maart 2012 - 17:43

Margje:

Met dat opa en oma-verhaal hebben jullie nog wat reacties weten te ontlokken, maar nu heb ik toch ook echt genoeg van al die mooie plaatjes terwijl hier alleen een soort van grijzige mist te zien is met daarin het bekende kale landschap afgewisseld met blik en beton.
    Om over de geluidsoverlast van o.a. langsrijdende treinen maar te zwijgen, want ze rijden tenminste.
    Neem dat vliegtuig toch niet! Nu je intensieve reis, met ook nog verslag doen, is afgelopen ben je toch zeker aan vakantie toe??
    Hopelijk komt mijn reactie niet te laat.

• 02 Maart 2012 - 10:33

Karin.O:

Alvast welkom thuis ook al is 't wat dubbel als je daar ook wel zou willen blijven.
    Als jullie thuiskomen is het even wat kouder maar 't voorjaar komt eraan(zeggen ze).
    Gr Karin en Tycha.