Mijlpaal - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Mijlpaal - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Mijlpaal

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

26 Februari 2012 | Indonesië, Ubud

Er moet ons iets van het hart. Want het is zover: we worden overal 'opa' en 'oma' genoemd. Galang, een Indonesische jongen uit Palu was de eerste. Eerst dachten we nog dat het ging om een vooruitziende blik, maar toen bleek dat Sophie níet zwanger was (Jasper misschien?) vermoeden we het het iets anders is. Maar wat??? Paul heeft wat grijze haren (lots haar is geverfd, wel érg blond nu) maar ook zonder Paul blijft Lot: oma. De leesbril misschien? Nee, ook onderweg: "Say hi to oma!". Misschien is het de rok dan, iedereen loopt hier in shorts maar nee ook Paul is 'opa'' in shorts. Is het dan misschien toch gewoon de leeftijd?

• 26 Februari 2012 - 12:45

Margje:

Dít had ik niet verwacht onder het kopje mijlpaal... Jullie maken wel wat mee!
    Dat je nou zo ver moet reizen om de waarheid te horen hè. Die eetstokjes verbergen inderdaad niets, oma!

Toch heb ik het hier ook meegemaakt, dat mensen (van eind twintig) zo hardnekkig U bleven zeggen en me aankeken alsof ik van een andere planeet kwam, dat het even duurde voor het kwartje viel dat ik ver boven ze stond... in jaren.
    Nu nog wennen om zelf wel "je en jij" te blijven zeggen.

Prachtige foto's weer op vorig verslag, had ik nog niet gezien.
    Verheug me ook op live verslag onder gezellig tafelen.
    Liefs uit Engelen

• 26 Februari 2012 - 16:06

Karin:

Bij Lot is het inderdaad de bril.Bij Paul gewoon:hij krijgt een ouwe kop,sorry.
    Tegen mij zeggen ze tegenwoordig:U.
    Gr.Karin.

• 26 Februari 2012 - 16:19

Hannie:

ja dat is even wennen natuurlijk van jonge strakke meid word je aangesproken als oma. Maar je bent een prachtige oma hoor Lot, nog steeds beeldschoon en stralend. Het spat van de foto af.
    Ik vertrek morgen naar Rome, wens jullie een mooie laatste week en goede reis naar huis. De lente is hier begonnen!

• 27 Februari 2012 - 02:34

Henri:

Als bekende van de familie den Otter kan ik zeggen dat Paul er nog best goed uitziet (vergeleken met z'n oudste zus...). Ik zou zelfs nog geen u tegen 'm zeggen.
    Geniet verder vooral van jullie vakantie!

• 01 Maart 2012 - 07:40

Raymond:

Vanaf nu wordt Charlotte dus ook op werk de oma van de kamer... Bereid je maar voor :-) Goede terugreis, tot volgende week en geniet nog even van de paar vrije dagen!