Eerste dagen Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Eerste dagen Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Bali

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

27 Februari 2012 | Indonesië, Ubud

Na nog lekker gesnorkeld te hebben rond Bunaken (o.a. twee zeeschilpadden gezien) naar Den pasar op Bali gevlogen en met de auto naar Ubud. Voor ons gevoel een totaal andere wereld: veel toeristen (ondanks laagseizoen), erg commercieel allemaal, geen 'hello mister wat is your name?', maar om de haverklap: 'taxi sir, maybe tomorrow?'. Neemt niet weg dat we ons in het culturele hart van Bali goed vermaken: prima onderkomen, je kunt er de mooiste spullen kopen, we zijn naar twee dansvoorstellingen geweest en zitten momenteel onder de olie van een heerlijke massage (allebei ook nog naar de pedicure geweest). Morgen gaan we fietsen even buiten Ubud, hopen zeg maar 'het echte Bali' te zien en reizen vervolgens door naar Amed aan oostkust voor de laatste paar dagen. Gaan we nog van genieten!

• 29 Februari 2012 - 13:00

Henri:

Saai verslag. Misschien tijd om naar huis te gaan?