Laatste paar dagen Sulawesi - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen Sulawesi - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen Sulawesi

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

22 Februari 2012 | Indonesië, Bunaken

Vanmiddag op het eiland Bunaken aangekomen en hartelijk welkom geheten met een soort siroop en indonesische oliebollen. Resort en appartement zien er goed uit, er is aan de bar van alles te krijgen (zelfs mojito), heel 'westers' eigenlijk, het 'stikt' hier ook van de nederlanders (wordt door een Nederlander met Indonesische vrouw gerund). Even wennen en gek ook want vanochtend waren we nog in het tankoko natuurreservaat en dat was echt geweldig. Diep in de jungle hebben we (samen met gids Kiki) o.a. een groep van ca. 75 Makake apen getraceerd die op weg waren naar het strand. Erg grappig om ze bezig te zien en er zo dichtbij te komen. Eentje maakte nog een dolletje met Lot door zich tegen haar bovenbeen af te zetten. Gisterenavond ook het spookdiertje gezien, een minuscuul klein aapje met grote ogen dat supersnel is.
De koralen van Bunaken zijn beroemd, die gaan we de komende twee dagen verkennen als laatste hier op Sulawesi. Alle 'eerste keertjes' op deze vakantie worden steeds meer 'laatste keertjes'.
Als we ergens op het eiland nog een internetcafe kunnen vinden zullen we wat we hebben op de site zetten. Groetjes en veel liefs

• 22 Februari 2012 - 17:39

Hannie:

Lieve allebei, geniet er nog maar eens heel goed van, ik verheug me op de foto's.
    Hier begint het lente te worden. We verheugen ons op jullie thuiskomst. Maar zover is het natuurlijk nog niet.
    Heel veel liefs en mooie laatste dagen gewenst in dat heerlijke land.