in de rijstvelden - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu in de rijstvelden - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

in de rijstvelden

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

04 Februari 2012 | Indonesië, Rantepao

eindelijk een internetcafe gevonden

  • 04 Februari 2012 - 17:23

    Hannie:

    Ha lieve mensen, ik voel me alsof ik zelf weer op Sulawesi ben en rol van mijn stoel van bewondering dat jullie de slachtpartijen hebben kunnen uitzitten. Knap hoor, zo mee met de cultuur.
    Maar alle gekheid op een stuokje, het is er wel fantastisch vind je niet. Ik smul van de prachtige foto's en zie jullie daar in dat mooie land. Hebben jullie het naar je zin? Dat haal ik er niet zo goed uit tussen alle ervaringen door. Maar misschien heb je helemaal geen tijd om daarover na te denken. Het is warm, het eten is uper, mensen aardig (Lot jij tussen al die ladies op de foto, prachtig!!) en o jee, wat is er veel te zien.
    Echt leuk hoor zo'n reisverslag, kun je zo lekker meereizen in gedachen.
    Ik stuur jullie erg veel liefs, geniet terwijl wij hier tot onze knieen in de sneeuw baggeren, Prorail weer veel shit over zich heen krijgt en wij NS-klanten staan te balen. Hebben jullie nu eens even helemaal geen boodschap aan! Dag lieve allebei, tot jullie volgende bericht. Ik verheug me er alweer op.
    big hug!! Hannie

  • 04 Februari 2012 - 19:23

    Linda:

    Spannend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Rantepao

naar sumatra-java-sulawesi-bali

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2012

thuis

01 Maart 2012

Laatste vakantiedag

27 Februari 2012

Eerste dagen Bali

26 Februari 2012

Mijlpaal

22 Februari 2012

Laatste paar dagen Sulawesi
Paul en Lotte

Actief sinds 29 Dec. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 31885

Voorgaande reizen:

08 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Californië e.o.

31 Mei 2015 - 28 Juni 2015

Rondreis Namibie

26 April 2014 - 02 Februari 2014

met z'n 4-en naar New York

21 Januari 2012 - 02 Maart 2012

naar sumatra-java-sulawesi-bali

03 Januari 2011 - 29 Januari 2011

Onze eerste Argentinië reis

Landen bezocht: