in de rijstvelden - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu in de rijstvelden - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

in de rijstvelden

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

04 Februari 2012 | Indonesië, Rantepao

eindelijk een internetcafe gevonden

• 04 Februari 2012 - 17:23

Hannie:

Ha lieve mensen, ik voel me alsof ik zelf weer op Sulawesi ben en rol van mijn stoel van bewondering dat jullie de slachtpartijen hebben kunnen uitzitten. Knap hoor, zo mee met de cultuur.
    Maar alle gekheid op een stuokje, het is er wel fantastisch vind je niet. Ik smul van de prachtige foto's en zie jullie daar in dat mooie land. Hebben jullie het naar je zin? Dat haal ik er niet zo goed uit tussen alle ervaringen door. Maar misschien heb je helemaal geen tijd om daarover na te denken. Het is warm, het eten is uper, mensen aardig (Lot jij tussen al die ladies op de foto, prachtig!!) en o jee, wat is er veel te zien.
    Echt leuk hoor zo'n reisverslag, kun je zo lekker meereizen in gedachen.
    Ik stuur jullie erg veel liefs, geniet terwijl wij hier tot onze knieen in de sneeuw baggeren, Prorail weer veel shit over zich heen krijgt en wij NS-klanten staan te balen. Hebben jullie nu eens even helemaal geen boodschap aan! Dag lieve allebei, tot jullie volgende bericht. Ik verheug me er alweer op.
    big hug!! Hannie

• 04 Februari 2012 - 19:23