gereed maken voor de jungle in makassar - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu gereed maken voor de jungle in makassar - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

gereed maken voor de jungle in makassar

Door: paulencharlotte

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

26 Januari 2012 | Indonesië, Makassar

Dag allemaal,
Eindelijk een plek gevonden waar we kunnen internetten. Overal wifi, maar nergens verbinding hier in Makassar (hoofdstad van Sulawesi). Dan maar naar het 5 ***** hotel naast (!) onze Asoka homestay en hoe aardig: we mogen gebruik maken van alle faciliteiten en dat betekent ook dat we foto's kunnen plaatsen. Het zal zo ongeveer de laatste keer zijn voorlopig schatten we in...
Gisterenavond aangekomen, gegeten in een lokaal visrestaurant dat ons deed denken aan de sfeer in Apocalypse now en the Deerhunter (scene russisch roulette; we zijn ook niet meer de enige blanken) en daarna heerlijk geslapen. Vandaag op pad met gids en chauffeur (hoe decadent) en al een beetje de rimboe in geweest: bezoek aan Bulusaraung vlakbij Maros (natuurreservaat). Wandeling door de rijstvelden, thee en koffie gedronken bij een familie in een eenvoudige, maar ook prachtige paalwoning (deed Lot een beetje denken aan Bolivia) en vervolgens met een houten kano door de wildernis en de eerste apen in het wild gezien. Morgen reizen we met Alex (onze Torajan chauffeur)naar Bira,alwaar we na een bezoek aan de Bugineze scheepsbouwers ca. 2-3 dagen wat tot rust hopen te komen:) en o.a. gaan snorkelen.
Leuk om jullie reacties te lezen!Tot volgende mogelijkheid om weer wat van ons te laten horen.

• 28 Januari 2012 - 04:37

Leo En Jan:

hoi,
    Jullie verslag gelezen.Wij waren om 8uur "thuis"..Sorry dat het afscheid zo raar is verlopen.Wij dachten dat we in dezelfde transruimte zouden aankomen.Goede reis en tot ziens.

Leo en Jan.

• 28 Januari 2012 - 19:44

Linda:

Leuk om nu ook de foto's er bij te zien.
    Ik heb tante Lenie ook al verteld dat jullie het huis in Lahat gevonden hebben. Een fijne reis verder, kleed je goed aan in de jungle en veel plezier.
    Lieve groet,
    Linda

• 30 Januari 2012 - 06:32

Leo En Jan:

Wat denken jullie erven wanneer wij proberen een week te verlengen?
    gr.Paps

• 30 Januari 2012 - 15:41

Antje:

Ha, lieverds, leuk jullie verslagen te lezen! Klinkt aangenaam allemaal. Veel plezier nog en liefs!