1e campsite - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu 1e campsite - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

1e campsite

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

03 Juni 2015 | Namibië, Windhoek

We tellen nog de beesten die we onderweg naar de kalahari woestijn hebben zien, maar straks lachen we er misschien om: springbokken (blijken op de campsite over ons terrein te lòpen), apen, gieren, buffels (met verrekijker) 2 struisvogels... Maar ook deze bomen. Raadsel, wat is dit?

Eerste nacht in de vrieskou met thermokleren aan lagen we om 20 uur in bed. Nu is het weer lekker heet. Goed geslapen, inclusief nachtelijke tocht naar de wc

• 03 Juni 2015 - 16:44

Jasper:

Ziet er goed uit! Leuk om te horen dat jullie ook van alles zien! Ik heb de SMS gekregen, mijn mobiel kan alleen niet SMSen dus kan niet reageren.

• 03 Juni 2015 - 18:10

Paps:

Hallo,

Hier vriest het nog net niet.Hebben jullie geen electrische dekens meegenomen?Is de auto een zogenaamde pick-up>Wanneer jullie de dieren niet meer tellen ben j ingeburgerd.Hier is er niet veel gebeurd,het wil maar geen zomer worden.

groeten paps

• 05 Juni 2015 - 13:42

Margje:

Hoi Lot en Paul,

Ziet er goed uit, die auto en die plek!
    Ik hou wel van raadsels, en deze boom is er echt wel een! Harige gezwellen in plaats van blaadjes? Is hij ziek, of schuren kamelen in de rui zich aan deze dooie boom?

Veel plezier en pas goed op, jullie saampjes in de wildernis. Doe vooral de ramen dicht als er leeuwen of andere katten in de buurt zijn.

Liefs van Marg