Deserts - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Deserts - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Deserts

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

05 Juni 2015 | Namibië, Windhoek

Goeie Marg! Maar het zijn maar vogelnesten. Echt gigaconstructies, sommige bomen zullen er onder bezwijken.
Iets nieuws: De afdruk in het rode zand (zie foto) vonden wij vlakbij onze staanplaats. Wat heeft daar gelegen???
We rijden en lopen door de mooiste landschappen, raken al helemaal verstoft en vervuilt, trekken we van de erge kou de eerste nacht naar een steeds aangenamer klimaat hier bij de Namib woestijn. Het is zo geweldig om met de auto door dit land te rijden, met het nodige aan eten, drinken, (warme) kleren bij ons te hebben. Vanmorgen nog om 5 uur opgestaan om de sunrise in de enorme rode duinen van de sossusvlei te zien, klimmen en klauteren. En toen de zon eenmaal boven de duinen scheen, ter plekke te koffie gezet en het broodje gesmeerd...

• 05 Juni 2015 - 21:28

Paps:

hai,

mooie foto's.Hoe gat het rijden in de 4wiel drive?

groeten paps

• 05 Juni 2015 - 21:48

Lot:

Hi Leo,
    De 4wheel drive hebben we o.h.a. niet nodig, behalve vandaag door het rulle zand van de rode duinen, toen heeft de 'high gear' van de 4x4 ons uit het zand getrokken. Was wel spektaculair. De auto zelf rijdt wel fantastisch, ruikt nog naar nieuw, en heeft nog de nodige faciliteiten aan kookspullen, lampjes, enz, laat staan de 2 reservewielen, 140liter diesel tank enz. Zoals alles hier is het vooral 'robuust'.

• 05 Juni 2015 - 23:17

Monique:

Oh, wat mooi allemaal! Al wilde dieren gezien? Ik blijf jullie volgen. Liefs, monique en heb het goed he?

• 05 Juni 2015 - 23:19

Monique:

Mooi hoor, en ik blijf jullie,volgen. Al wilde dieren om je tent/auto heen?

• 06 Juni 2015 - 18:33

Jan Ruijtenbeek Eindhoven:

Volg jullie met interesse. Nog een heel fijne, veilige vakantie toegewenst.
    Groeten Jan

• 07 Juni 2015 - 20:18

Karin Den Otter:

Wat een fantastische reis.(nu al).
    Van welke vogels zijn die grote nesten?
    Wordt het toch Afrika i.p.v. Spanje als jullie met pensioen zijn.
    Gr.Karin.