Kings canyon - Reisverslag uit Kings Canyon, Verenigde Staten van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu Kings canyon - Reisverslag uit Kings Canyon, Verenigde Staten van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

Kings canyon

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

13 Mei 2016 | Verenigde Staten, Kings Canyon

Goeie reis gehad en de dag daarna de auto opgehaald, zeg maar bus, campervan officieel. Alles met openbaar vervoer, leuke speurtocht met trein en bus. Rijden maar! Met een kapotte TomTom (vond ik) en een foute kaart (echt waar) en dan ook Paul achter stuur en ik de weg wijzen - jaja - perfecte cocktail voor een bom :). Om 3 uur de auto aan de kant gegooid. Onder toeziend oog van Paul ging de TomTom aan het werk (hè????) en Paul vond ons weer op de kaart. Een fijne camping gevonden om bij te komen, ons eerste potje te koken en op het dak te slapen! Gisteren in kings canyon geslapen, prachtige route naar the end off the road op een nog gesloten campsite. Leuk om zo zelf supporting te zijn! onderweg ruige puntige bergen, kolkende rivieren en zee aan bloemen, leve het voorjaar!
We zijn op weg naar death Valley, de temperatuur loopt navenant op!

• 13 Mei 2016 - 11:41

mooie fotos

• 21 Mei 2016 - 11:17

Paps:

Hier gaat alles zo z'n gangetje.Donderdag hebben we asperges gegeten bij Linda met de familie.Afgelopen vrijdag in Peppelrode de bekend e rijsttafel voor Indie mensen.Vandaag 21/5 wordt het 25 graden en bewolkt,met harde wind.Verder probeer ik vanaf nu af en toe jullie te bereiken via Skype
    groeten paps en Bianca.

• 23 Mei 2016 - 11:56