We zijn er - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Paul en Lotte - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Lot

Blijf op de hoogte en volg Paul en Lotte

01 Juni 2015 | Namibië, Windhoek

Fijne reis gehad met en verrassend lekkere catering van Air Namibië, kwart voor vijf al geland en het licht zien worden op weg naar de hoofdstad. Daar stond ons 'thuis voor 4 weken' klaar, gloednieuw (wat ruikt dat toch lekker!) en zo compleet met potjes en pannen en krik en reservewiel en USB ingang voor de muziek... Wat heb ik een zin om met dat ding er op uit te trekken: into the wild! Nog flink geoefend met tent openen en weer dicht doen, de slaapzakken hebben we er vast ingelegd. Na de spits al linksrijdend en met onnodig veel ruitenwissers gebruik naar de winkels. De boodschappen zijn binnen, tijd voor een tukje in de zon. Over twee en half uur is het hier weer donker, niet te geloven. Nog even genieten dus!

• 01 Juni 2015 - 17:07

Paps En Bianca:

We hebben jullie gevolgd op de computer.Negen minuten te laat in de lucht,maar op tijd geland.maak het prettig en leuk

• 01 Juni 2015 - 21:29

Monique:

Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Ik volg jullie en heb het goed samen. Liefs, monique